منوهای نصب در پنل مدیریت

سوالات متداول

سوالات پرتکرار و متداول

در این صفحه، جهت سهولت کار شما عزیزان با سایت و بخش های مختلف آن، سوال و جواب های قرار گرفته است. این سوالات، جزء سوالات پر تکراری بوده که شما عزیزان از تیم پشتیبانی سایت پرسیده اید. اگر همچنان نیز پرسشی دارید که در این بخش پیدا نکرده اید، با تیم پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید.

۹. برای مشاهده دوره به چه چیزی نیاز دارم؟

برای مشاهده دوره‌ها فقط به یک گوشی یا لپتاپ و اینترنت نیاز دارید.

۱۰. آیا اگر دوره‌ها آپدیت شوند باید مجدد هزینه پرداخت کنم؟

خیر اگر یک بار دوره را خرید کردید برای همیشه به آپدیت‌های آن دوره و محتوای کل دوره دسترسی دارید.

۱۱. آیا پس از گذراندن دوره‌ها مدرک یا گواهی دریافت می‌کنم؟

بله درصورت تمایل خودتان و با اخذ هزینه‌ای اندک، گواهی حضور در دوره‌ها چاپ و برایتان پست می‌شود.

۱۲. آیا با خرید و مشاهده دوره می‌توانم کار خدمات زیبایی انجام دهم؟

مجوز انجام خدمات زیبایی فقط و فقط مجوز مطب است و نه مشاهده این دوره و نه دوره‌های دیگر مجوزی برای انجام کار خدمات محسوب نمی‌شود.

۱۳. در دوره‌های مجازی بخش عملی به چه صورت است؟

در این بخش‌ها کیس‌های عملی با توضیحات دکتر بیدکی بررسی می‌شوند و آموزش‌های عملی بر روی آن‌ها نشان داده می‌شود.

۱۴. آیا برای شرکت در دوره‌ها خرید کتاب الزامی است؟

خیر نیازی به خرید کتاب نیست اما شما با خرید کتاب مطالب را راحت‌تر متوجه می‌شوید.

۱۵. من رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام. چگونه آن را بازیابی کنم؟

با مراجعه به بخش ورود/ثبت‌نام و انتخاب گزینۀ فراموشی رمز عبور، ایمیلی به شما ارسال می‌شود که حاوی لینک تغییر رمز عبور است.

۱۶. آیا دوره‌های حضوری هم برگزار می‌شود؟

بله دوره‌ها به شکل حضوری هم برگزار می‌شود. زمان برگزاری این دوره‌ها ماهانه است. با مراجعه به منوی کناری صفحه و انتخاب کارگاه‌ها و سپس دوره‌های نیمه حضوری، می‌توانید برای خرید این دوره‌ها اقدام کنید.

۱۷. سوالات خود را چگونه مطرح کنم؟

به پشتیبانی سایت پیام دهید تا هر سوالی را که هنوز برایتان بدون پاسخ مانده است جواب بدهیم.

۱. دوره‌های آنلاین را خرید کردم. چگونه آن‌ها را تماشا کنم؟

پس از خرید دوره‌های آنلاین باید وارد حساب کاربری خود شوید. سپس از منوی کناری سایت به قسمت دوره‌های من مراجعه کنید. در این قسمت تمام دوره‌هایی را که خریداری کرده‌اید مشاهده می‌کنید.

۲. چگونه وارد حساب کاربری خود شویم؟

پس از ورود به سایت از منوی کناری سایت قسمت ورود / ثبت‌نام را انتخاب کنید. پس از وارد شدن به این قسمت اگر حساب کاربری دارید از قسمت ورود باید نام کاربری (ایمیل) و رمز عبور خود را وارد کرده و وارد سایت شوید. اگر حساب کاربری ندارید با پر کردن فرم ثبت‌نام، می‌توانید حساب خود را در سایت باز کنید.

۳. آیا برای خرید باید وارد حساب کاربری خود شوم؟

بله برای خرید حتما باید وارد حساب کاربریتان شوید.

۴. چگونه مشخصات کاربری را در پنل تغییر دهم؟

ابتدا از منوی سمت چپ سایت وارد قسمت دوره‌های من شوید. سپس از منوی سمت راست پروفایل را انتخاب کنید.

۵. بعد از خرید دوره‌ها چه زمانی می‌توانم از آن‌ها استفاده کنم؟

بلافاصله بعد از خرید دوره می‌توانید آن را در قسمت دوره‌های من مشاهده کنید.

۶. آیا محدودیتی در دسترسی به دوره‌ها وجود دارد؟

خیر تمام دوره‌ها به شکل نامحدود برای شما قابل مشاهده هستند.

۷. روش خرید دوره‌ها به چه شکل است؟

دوره‌ مورد نظر را انتخاب کنید. سپس وارد سبد خرید خود شوید. مشخصات خود را وارد کنید و وارد درگاه پرداخت شوید. پس از پرداخت دوره برای شما باز خواهد بود.

۸. آیا می‌توانم دوره‌ها را به شکل فلش یا سی‌دی تحویل بگیرم؟

خیر امکان خرید دوره و دریافت آن از طریق فلش یا سی‌دی وجود ندارد.

درباره ما

طب زیبایی مدت اندکی است که پا به عرصه پزشکی گذاشته است. رفاه و امید به زندگی، میل به جوان ماندن و زیبا شدن را افزایش داده است.


درباره ما

سوالات متداول

در این صفحه متداول ترین پرسش های مطرح شده از سوی کاربران و پاسخ آنها را مشاهده می کنید اگر پرسشی در ذهن دارید می توانید روی موضوع مورد نظر کلیک کنید .


سوالات متداول

نشانی ما

تهران میدان آرژانتین، خیابان شهید احمد قصیر، پلاک ۳۷ طبقه اول، واحد 8

آدرس ایمیل


info@doctorbidaki.ir

راه های تماس


۰۲۱-۸۸۷۳۲۱۸۱
۰9120345099

شبکه های اجتماعی و اینماد

این سایت متعلق به دکتر بیدکی می باشد. انتشار هر گونه مطلب از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی مشتری ما اینجاست تا به سوال شما پاسخ دهد. سوال خود را بپرسید!
👋 چگونه می توانم کمک کنم